Gaya Interior : Fokus Keluarga


Dalam dunia reka bentuk dalaman, kadang-kadang trend gaya hidup akan lebih memfokuskan lebih banyak tentang bagaimana anda boleh memanfaatkan keadaan hidup semasa anda, dan kurang mengubah rumah anda mengikut trend gaya. Contoh yang sempurna ialah 'Fokus Keluarga', di mana pelbagai keperluan dan idea berbeza dari kepelbagaian keperibadian, umur dan keistimewaan gaya ditarik bersama untuk mewujudkan rupa yang eklektik, praktikal namun bergaya.


Penampilan 'Fokus Keluarga' telah bersama kami selama beberapa dekad, tetapi hanya dalam beberapa tahun kebelakangan ini ia telah dilabelkan sebagai tema dalaman dalam dirinya sendiri. Trend ini mempunyai anak-anak dan pusatnya dan memperjuangkan rupa rumah yang kelihatannya hidup berbanding dengan murni. Ruang tumpuan keluarga berjaya menimbulkan rupa keharmonian dan kehangatan, yang memberikan perbandingan kepada trend baru-baru ini untuk 'Hygge', gaya yang diilhamkan oleh Scandinavia yang terletak di sekitar kawasan yang menarik dan menarik.


Sekiranya anda ingin mencipta semula 'Fokus Keluarga' di dalam rumah anda sendiri, titik permulaan yang mantap adalah memberi tumpuan kepada bahan-bahan yang mempunyai getaran vintaj atau retro. Reka bentuk ini keras dipakai dan boleh dipasangkan dengan cetakan tidak sepadan untuk memaparkan ketidakpatuhan untuk koordinasi yang selamat. Kain seperti kapas dan bulu memberikan rupa kesucian dan mempunyai sentuhan yang sempurna untuk kehidupan keluarga. Barang-barang buatan sendiri seperti selimut mengait atau bunting kain akan menambah daya seronok ke rumah keluarga anda dan merayu selera berbeza dari generasi yang berbeza.


Untuk memberi tumpuan kepada 'Fokus Keluarga', isi rumah anda dengan item individu istimewa yang meluahkan personaliti berbeza keluarga anda, dengan melihat yang menggabungkan barang-barang yang boleh digunakan sebagai hiasan mereka. Meninggalkan pinggan mangkuk yang dipamerkan, mempunyai buku mengenai pameran dan menggantung lukisan kanak-kanak dengan kebanggaan; penampilan ini lebih banyak mengenai kekacauan teratur daripada penempatan yang tepat. Nikmati kebebasan merancang ruang yang praktikal dan menyeronokkan untuk seluruh keluarga.

No comments:

Post a Comment

INSTAGRAM FEED

@ai_curtains

GET A QUOTATION


Want to know how much our curtains costs? Leave a message with us and will gladly give you a quotation. Better yet, you could request for a site visit or drop by our showroom and take a look at what we have.