Servis Cuci Langsir


Langsir yang siap dicuci dan di pasang kembali



SUKARNYA ...mencari khidmat dobi dan pemasangan semula LANGSIR?

Kesibukan dengan karier , urusan rumahtangga dan kemasyarakatan membuatkan kita tiada masa untuk mencari siapakah yang boleh membantu kita menyelenggara langsir-langsir penutup aurat hartanah kita.

Langsir adalah salah satu kelengkapan rumah yang paling diabaikan di kebanyakan rumah, dan mungkin akan digantungkan untuk beberapa tahun dan akan memerangkap segala kotoran, hama dan habuk. Ini sama sekali tidak patut kerana ianya tidak hanya membuatkan langsir menjadi sukar untuk dibersihkan malahan ia juga boleh merosakkan fabrik. 

Membersihkan langsir secara kerap akan memanjangkan jangka hayat kegunaannya. Di Ai Curtains, kami menjalankan proses pembersihan langsir yang terbaik dan pembersihan secara lembut untuk melindungi langsir anda daripada kerosakan dan pengecutan. Kami mempunyai peralatan yang canggih untuk menghilangkan segala kotoran yang paling sukar dari langsir anda. Ai Curtains menawarkan perkhidmatan pembersihan langsir secara menyeluruh untuk memastikan langsir anda kembali cantik dan berseri seperti dahulu.

Yang serius nak perkhidmatan dobi ni boleh hubungi team #aicurtains .Servis kami bukan hanya memberi khidmat rundingan dan tempahan langsir/blinds baru tetapi juga maintenance langsir.

Kami datang ke rumah,buka langsir lama,khidmat cucian ,penghantaran dan pemasangan semula.Bergantung kpd T&C.

Tak de alasan langsir kotor kannn...










No comments:

Post a Comment

INSTAGRAM FEED

@ai_curtains

GET A QUOTATION


Want to know how much our curtains costs? Leave a message with us and will gladly give you a quotation. Better yet, you could request for a site visit or drop by our showroom and take a look at what we have.